زندگی یک روستایی

زندگی من به عنوان یک روستایی

زندگی یک روستایی

زندگی من به عنوان یک روستایی

روستای وکامپیوتر

يكشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۰۰ ب.ظ

خاطرآشنای روستای باکامپیوتر

خیلی طولانیه ولی خلاصه میکنم

چیشودک من روستای با کامپیوتر اشنا شدم .یادم میاداز یکی طلب داشتم اونم نداشت که بد بهم پیشنهادکرد ک کامپیوترشوبهم بد

درقبال طلبم منم قبول کردم پسر دایم داشتو بلد بود یه شب نشستو 4ساعت باسم آموش داد استارت خوردم البته فقط کپی کردنشو یاد گرفتم خخخخخخ بعدها هروز ویندوز خراب میکردمو .روی متورسیکلت میکشیدمش به شهرستان تا درستش کنن خلاصه تا 2ماه کارم این بودتاراه بیفتم


بعدها متصل شدن به اینترنت رو یاد گرفتم ازطریق اینترنت کامپیوتر رو یاد گرفتم ویندوز نصب کردنو یادش بخیرسال1391بود

ویندوز xp ویندوز7.8.10

حالا  شدم توروستا مخ کامپیوتر تعریف از خود نباشه .هیچی نمیدونم درحدی ک مشکلات کامپیوتر خودمو حل کنم خخخخ


بیشتر انیمیشن سازی کوتاه میکنم

http://bayanbox.ir/view/7285405626751965382/kamputer.jpg


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۴
حسین مضعفری

نظرات  (۲)

۰۵ آذر ۹۷ ، ۰۸:۳۳ حـــــ ـمــیـد
وبلاگتون بی نهایت با صفاست :)
پاسخ:
مرسی نظر لطفتونه
به امید موفقیتهای بیشتر